این نقل قول اگر چه به طنز بیان شده است، ولی واقعیت عجیبی در دل خود دارد !
در واقع در آمد های ما از مشتریان است، پس چرا با آنها مهربان نباشیم ؟
فکر می کنیم نگرش ما خصوصا در ایران نیاز به اصلاح دارد و البته به نظرم ناشی از عدم آموزش توسط سازمان و شرکت است
باید به مشتری توجه کرد، یکی از راهکار های نت فلکس این است که به سیستم داخلی و افراد سازمان و شرکت آموزش های درست را می دهد ، یعنی برنامه آموزشی در نت فلکس قرار داده شده است، و در تعامل فرد پاسخ گو با مشتری باید معیارهایی لحاظ شود که در سیستم نت فلکس در نظر گرفته شده است