خدمات مشتری بیشتر شبیه فروختن هویت است تا فروش کالا
Than Merrill, CEO & Founder, FortuneBuilders
برداشت شخصی من از این گفته این است که خدمات مشتری با هویت سر و کار دارد ! یعنی اینکه شما نمی توانید خدمات مشتری را ایجاد کنید، و مثل کالا به آن نگاه کنید، بلکه خدمات مشتری بخشی از هویت سازمان شماست
خدمات مشتری، تجربه ای است که مشتریان از کسب و کار ما دارند
خدمات مشتری احساسی است که مشتری وقتی با ما درگیر تجارت است حس می کند، مشتری درکی که از کسب و کار ما دارد خدمات مشتری است
Shep Hyken, Customer Service & Experience Expert, Hyken
اما از کجا بدانیم که مشتری چه احساسی نسبت به کسب و کار ما دارد ؟
© Copyright 2024 NetflexWeb Designed by netflex.ir