کلید خدمات مشتری موفق مفید بودن است و در مراحل آگاهی ، ارزیابی ، فروش و خدمات پس از فروش باید کانال های ارتباطی با مشتری برای مشتری مفید باشند، برای مشتری مفید واقع شوید !
این کلید موفقیت است
نت فلکس به شما کمک می کند تا برای مشتری مفید واقع شوید، در واقع با امکانات نت فلکس شما می توانید که به مشتری کمک کنید که موفق باشد
خدمات مشتری موفق را باید در مسیر مشتری جست و جو کرد، این سوال را بپرسید که چگونه و در چه مرحله ای می توانم به مشتری کمک کنم ؟
خودتان را جای مشتری بگذارید و ببینید که کجا نیاز به کمک دارد ؟
می توانید در سیستم مدیریت محتوای خود که بخشی از سیستم نت فلکس است، بخش مورد نیاز مشتری را ایجاد کنید تا بتواند به راحتی به خدمات شما دسترسی پیدا کند