افزایش رضایت مشتریان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نت فلکس رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد
اما نت فلکس چگونه مشتریان شما را افزایش می دهد ؟
حتما شنیده اید که پیش گیری بهتر از درمان است، یکی از کارکردهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، پیش گیری از نارضایتی مشتری
با سیستم تیکت و پشتیبانی آنلاین در دسترس مشتری هستید و می توانید با مشتی ارتباط برقرار کنید
بگذارید خاطره ای را برای شما تعریف کنم. در پروسه تحقیقات بازار از یکی از بهترین رستوران های تهران چندین پرس غذا خریدیم و به رایگان در جامعه آماری مورد نظر توزیع کردیم و روز بعد نظرها را جویا شدیم، در کمال تعجب نظرات خیلی متفاوت بود ! حتی برخی این غذا را نخورده بودند !
وقتی به آنها می گفتیم که این غذا از یکی بهترین رستوران های تهران و با مبالغ بالا خریداری شده، باورش برای برخی سخت بود و می گفتند که چرا از ابتدا نگفتید و برخی هم حرف ما را قبول نمی کردند .
این گونه بود که ما به برند مورد نظر ثابت کردیم که درک مشتری از برند به رفتار و آگاهی او از برند بستگی دارد. چه بسا که شما بهترین خدمات و محصولات را دارید ولی آیا مشتری هم این را درک می کند ؟
اگر قیمت محصولات شما مناسب است، آیا مشتری این پایین قیمت بودن قیمت را ناشی از کیفیت پایین آن نمی داند ؟
شما باید از طریقی با مشتریان در ارتباط باشید و نظرات آنها را جویا شوید و با مشتری ارتباط برقرار کنید
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد، به مشتری ویژگی های خدمات و محصول را ارائه دهید و این مشخصه ها را برای مشتری بازگو کنید مشتری نیاز به توجه دارد




اگر مشتری خود را نشناسید نمی توانید برای مشتری برنامه ریزی کنید، استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به شما کمک می کند تا تحلیل بهتری از مشتری داشته باشید و در ضمن وقتی مشتریان می بینند که شما به آنها توجه می کنید و برای شما مهم هستند هم موجب وفادار سازی و هم همکاری با برند می شود
متاسفانه دیدگاه سنتی بازار هنوز هم در عمق بازار ایران ریشه دارد و نتوانسته ایم درک کنیم که مشتری یعنی همه چیز کسب و کارکالاها خدمات برای رضایت مشتری است و نه در آمد ما باید مشتریان ارزشمند سازمان را شناسایی کرد و با آنها ارتباط برقرار کرد
یکی از کارکردهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برندسازی برای سازمان و شرکت شماست، برند در واقع درک مشتری از سازمان است و اگرچه خود سی آر ام هم بخشی از هویت سازمان است ولی ارتباط شخصی سازی شده کمک می کند که مشتری برند شما و تفاوت های برند شما با دیگر برند ها را درک کند
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از چند طریق می تواند هزینه های سازمان شما را کاهش دهد، اولین کارکرد آن حفظ مشتریان است، هزینه حفظ مشتری از جذب مشتری جدید بسیار کمتر است، کارکرد بعدی تبدیل مشتری به مشتری وفادار است و این که مشتری خود مبلغ کالا و خدمات شما شود، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از طریق شناختی که به شما می دهد و هم چنین خودکار سازی خدمات پشتیبانی، هزینه های شرکت شما را کاهش می دهد










