بهترین خدمت شما چیست ؟
در چه چیزی بهترین هستید ؟ باید این خدمت را شناسایی کنید ولی قبل از شناسایی این بهترین خدمت خدمات یک مطلب مهم تر را باید شناسایی کنید
مهم ترین نیاز مشتری !!!
مهم ترین ارزش و نیاز مشتری شما چیست ؟
آیا همیشه حق با مشتری است ؟
شما مشتریانی دارید که به نظرتان در حال سوء استفاده هستند ؟
مشتریانی دارید که حق را از آن خود می دانند، ولی می دانید که حتما حق با شماست
خب باید درست با مشتریان رفتار کنید
این هنر مدیریت ارتباط با مشتریان است که اولا نگذارد چنین موقعیت هایی پیش آید و در درجه بعدی اگر چنین موقعیت هایی پیش آید باید با به گونه ای با مشتری برخورد شود که حق با اوست
آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که مشتری را بر میزان سود او می سنجید ؟
به این فکر کنید که چگونه می توانید به مشتریان خدمت کنید .
به جای این که بپرسید چه قدر سود دارد، از خود بپرسید که چگونه میتوانم به مشتریان کمک کنم
© Copyright 2023 NetflexWeb Designed by netflex.ir