رامین شکیبا هستم با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی وب و تجارت الکترونیک
بهترین خدمت شما چیست ؟
در چه چیزی بهترین هستید ؟ باید این خدمت را شناسایی کنید ولی قبل از شناسایی این بهترین خدمت خدمات یک مطلب مهم تر را باید شناسایی کنید
مهم ترین نیاز مشتری !!!
مهم ترین ارزش و نیاز مشتری شما چیست ؟
این وب سایت توسط شرکت طراحی وب کاسپید طراحی شده است .
گروه كارخانجات فتح ايران (شرکت اسپارك ماشين تول) همراه با کادر متخصص و متعهد، با استفاده ازماشین آلات مدرن و تکنولوژی روز دنیا، فعالیت خود را در زمینه کف و سقف کاذب، طراحی و ساخت قالب و تولید قطعات آلومینیومی (دایکست)، از سال 1361 آغاز نموده است.
این شرکت به عنوان برترین و بزرگترین تولیدکننده محصولات فوق در ایران ، با تلاش مستمر در جلب رضایت مشتریان خود در صنایع مختلف و همگامی با تکنولوژی پیشرفته روز دنیا و اخذ گواهی نامه های معتبر و تولید بر اساس استانداردهای جهانی، توانسته است نیاز کشور را در این زمینه بر آورده ساخته و کارنامه بسیار موفقی از خود در صنایع گوناگون به جا بگذارد.
در ادامه مطلب تحلیل این طراحی و پیشنهادهایی جهت بهتر شده این وب سایت ارائه می شود :
این وب سایت توسط شرکت وب وان طراحی شده است .
شرکت زاگرس دارو در سال 1384در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با بیش از 200 نفر پرسنل متخصص متعهد با هدف تامین داروی با کیفیت و اثر بخشی بالا نه تنها در داخل کشور بلکه جهت صادرات به سایر کشورها اغاز نموده است
در ادامه مطلب تحلیل این طراحی و پیشنهادهایی جهت بهتر شده این وب سایت ارائه می شود :
آیا همیشه حق با مشتری است ؟
شما مشتریانی دارید که به نظرتان در حال سوء استفاده هستند ؟
مشتریانی دارید که حق را از آن خود می دانند، ولی می دانید که حتما حق با شماست
خب باید درست با مشتریان رفتار کنید
این هنر مدیریت ارتباط با مشتریان است که اولا نگذارد چنین موقعیت هایی پیش آید و در درجه بعدی اگر چنین موقعیت هایی پیش آید باید با به گونه ای با مشتری برخورد شود که حق با اوست
اگر مشتری مشکل دارد و درست تفهیم نشده است، مشکل از سیستم شماست
در خلال همکاری با یکی از شرکت های پخش با یکی از مشتریان بحث لفظی پیش آمد، و مشتری در حالی که بدهی سنگین قبلی داشت، هم چنان معترض بود که چرا بارش ارسال نشده است و بازاریاب می گفت که باید حساب قبلی را پرداخت کنید .
آیا مشکل از مشتری بود یا بازاریاب ؟
این مشکل به نظر من از عدم شفافیت سیستم پرداخت و روال کار است . باید مشتری تفهیم می شد که تصفیه نقدی است و تا بدهی تصفیه نشود . بار ارسال نمی شود
آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که مشتری را بر میزان سود او می سنجید ؟
به این فکر کنید که چگونه می توانید به مشتریان خدمت کنید .
به جای این که بپرسید چه قدر سود دارد، از خود بپرسید که چگونه میتوانم به مشتریان کمک کنم
و سود خودش خواهد آمد، روشن است .
سیستم را بر مبنای خدمت دهی و تمایز از رقبا تعریف کنید و سود خودش جاری خواهد شد .
هرچه بیشتر برای مشتری مفید باشید، مشتری بیشتر راضی خواهد بود
AJ Saleem, Academic Director, Suprex Tutors Houston
آیا تا کنون این سوال را از خود پرسیده اید که چه قدر برای مشتری مفید بوده اید ؟
چه فروش صورت گرفته باشد و چه نگرفته باشد ؟
مشتری کیست ؟
مشتری شخصی است که به صورت غیر مستقیم هزینه غذا، لباس و تعطیلات شما را می پردازد، با آنها مهربان باشید
Gene Caballero, Co-Founder, Green Pal
خدمات مشتری بیشتر شبیه فروختن هویت است تا فروش کالا
Than Merrill, CEO & Founder, FortuneBuilders
برداشت شخصی من از این گفته این است که خدمات مشتری با هویت سر و کار دارد ! یعنی اینکه شما نمی توانید خدمات مشتری را ایجاد کنید، و مثل کالا به آن نگاه کنید، بلکه خدمات مشتری بخشی از هویت سازمان شماست
خدمات مشتری، تجربه ای است که مشتریان از کسب و کار ما دارند
خدمات مشتری احساسی است که مشتری وقتی با ما درگیر تجارت است حس می کند، مشتری درکی که از کسب و کار ما دارد خدمات مشتری است
Shep Hyken, Customer Service & Experience Expert, Hyken
اما از کجا بدانیم که مشتری چه احساسی نسبت به کسب و کار ما دارد ؟
© Copyright 2024 NetflexWeb Designed by netflex.ir