شکیبا

شکیبا

رامین شکیبا هستم با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی وب و تجارت الکترونیک 

نشانی وبگاه: http://netflex.ir

بهترین خدمت شما چیست ؟ 

در چه چیزی بهترین هستید  ؟ باید این خدمت را شناسایی کنید ولی قبل از شناسایی این بهترین خدمت خدمات  یک مطلب مهم تر را باید شناسایی کنید 

مهم ترین نیاز مشتری !!! 

مهم ترین ارزش و نیاز مشتری شما چیست ؟ 

این وب سایت توسط شرکت طراحی وب کاسپید طراحی شده است .

گروه كارخانجات فتح ايران (شرکت اسپارك ماشين تول) همراه با کادر متخصص و متعهد، با استفاده ازماشین آلات مدرن و تکنولوژی روز دنیا، فعالیت خود را در زمینه کف و سقف کاذب، طراحی و ساخت قالب و تولید قطعات آلومینیومی (دایکست)، از سال 1361 آغاز نموده است.

این شرکت به عنوان برترین و بزرگترین تولیدکننده محصولات فوق در ایران ، با تلاش مستمر در جلب رضایت مشتریان خود در صنایع مختلف و همگامی با تکنولوژی پیشرفته روز دنیا و اخذ گواهی نامه های معتبر و تولید بر اساس استانداردهای جهانی، توانسته است نیاز کشور را در این زمینه بر آورده ساخته و کارنامه بسیار موفقی از خود در صنایع گوناگون به جا بگذارد.

در ادامه مطلب تحلیل این طراحی و پیشنهادهایی جهت بهتر شده این وب سایت ارائه می شود : 

این وب سایت توسط شرکت وب وان طراحی شده است .

شرکت زاگرس دارو در سال 1384در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با بیش از 200 نفر پرسنل متخصص متعهد با هدف تامین داروی با کیفیت و اثر بخشی بالا نه تنها در داخل کشور بلکه جهت صادرات به سایر کشورها اغاز نموده است 

در ادامه مطلب تحلیل این طراحی و پیشنهادهایی جهت بهتر شده این وب سایت ارائه می شود : 

چهارشنبه, 27 مرداد 1400 ساعت 16:40

همیشه می تواند حق با مشتری باشد

آیا همیشه حق با مشتری است ؟ 

همیشه حق با مشتری است 

شما مشتریانی دارید که به نظرتان در حال سوء استفاده هستند ؟ 

مشتریانی دارید که حق را از آن خود می دانند، ولی می دانید که حتما حق با شماست 

خب باید درست با مشتریان رفتار کنید 

این هنر مدیریت ارتباط با مشتریان است که اولا نگذارد چنین موقعیت هایی پیش آید و در درجه بعدی اگر چنین موقعیت هایی پیش آید باید با به گونه ای با مشتری برخورد شود که حق با اوست 

اگر مشتری مشکل دارد و درست تفهیم نشده است، مشکل از سیستم شماست 

در صورت بروز هرگونه مشکل، سیستم خود را بازبینی کنید 

در خلال همکاری با یکی از شرکت های پخش با یکی از مشتریان بحث لفظی پیش آمد، و مشتری در حالی که بدهی سنگین قبلی داشت، هم چنان معترض بود که چرا بارش ارسال نشده است و بازاریاب می گفت که باید حساب قبلی را پرداخت کنید . 

آیا مشکل از مشتری بود یا بازاریاب ؟ 

این مشکل به نظر من از عدم شفافیت سیستم پرداخت و روال کار است . باید مشتری تفهیم می شد که تصفیه نقدی است و تا بدهی تصفیه نشود . بار ارسال نمی شود 

 

چهارشنبه, 27 مرداد 1400 ساعت 16:34

به مشتری خدمت کنید

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که مشتری را بر میزان سود او می سنجید ؟ 

به این فکر کنید که چگونه می توانید به مشتریان خدمت کنید . 

به جای این که بپرسید چه قدر سود دارد، از خود بپرسید که چگونه میتوانم به مشتریان کمک کنم 

 و سود خودش خواهد آمد، روشن است . 

سیستم را بر مبنای خدمت دهی و تمایز از رقبا تعریف کنید و سود خودش جاری خواهد شد . 

 

سه شنبه, 25 اسفند 1394 ساعت 16:51

برای مشتری مفید باشید

هرچه بیشتر برای مشتری مفید باشید، مشتری بیشتر راضی خواهد بود

AJ Saleem, Academic Director, Suprex Tutors Houston

آیا تا کنون این سوال را از خود پرسیده اید که چه قدر برای مشتری مفید بوده اید ؟

چه فروش صورت گرفته باشد و چه نگرفته باشد ؟

سه شنبه, 25 اسفند 1394 ساعت 16:49

با مشتری مهربان باشید

مشتری کیست ؟

مشتری شخصی است که به صورت غیر مستقیم هزینه غذا، لباس و تعطیلات شما را می پردازد، با آنها مهربان باشید

Gene Caballero, Co-Founder, Green Pal

سه شنبه, 25 اسفند 1394 ساعت 16:42

خدمات مشتری وهویت

خدمات مشتری بیشتر شبیه فروختن هویت است تا فروش کالا

Than Merrill, CEO & Founder, FortuneBuilders

برداشت شخصی من از این گفته این است که خدمات مشتری با هویت سر و کار دارد ! یعنی اینکه شما نمی توانید خدمات مشتری را ایجاد کنید،  و مثل کالا به آن نگاه کنید، بلکه خدمات مشتری بخشی از هویت سازمان شماست

خدمات مشتری، تجربه ای است که مشتریان از کسب و کار ما دارند

 خدمات مشتری احساسی است که مشتری وقتی با ما درگیر تجارت است حس می کند، مشتری درکی که از کسب و کار ما دارد خدمات مشتری است

Shep Hyken, Customer Service & Experience Expert, Hyken

اما از کجا بدانیم که مشتری چه احساسی نسبت به کسب و کار ما دارد ؟