• Simple Item 1 مدیریت ارتباط با مشتری تمام مولفه هایی است که درون یک سازمان فروش با مشتری و شیوه ای هوشمند در ارتباطند
  • Simple Item 2 یکی از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری، افزایش رضایت مشتری است
  • Simple Item 3 مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی سازی شده با مشتریان
  • 09190640919
  • ورود ثبت

    Login to your account

    Don't have an account yet? Register now!
    Username *
    Password *
    Remember Me
    • Forgot your password?
    • Forgot your username?

    Create an account

    Fields marked with an asterisk (*) are required.
    Name *
    Username *
    Password *
    Verify password *
    Email *
    Verify email *
نت فلکس
  • خانه
    • تماس با ما
    • چرا نتفلکس
  • بخش کاربری
    • عضویت
    • ورود
    • پروفایل کاربری
    • ویرایش پروفایل
    • فراموشی رمز عبور
    • فراموشی نام کاربری
    • آموزش
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    • تیکت های من
    • تیکت های باز
    • دانلود
  • لیست پلن ها
    • طراحی وب رایگان
    • سیستم نت فلکس ویژه شرکت های پخش مویرگی
  • ثبت سفارش
    • سبد خرید
    • سابقه خرید
    • بخش کاربری فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات
    • طراحی کارت ویزیت
    • بررسی طراحی وب
    • گالری تصاویر
    • خدمات هاست

چرا نتفلکس

افزایش سود

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از راه های مختلفی می تواند سود کسب و کار شما را افزایش دهد، یکی از این راه ها،از طریق شناخت مشتریان صورت می گیرد، خیلی از کسب و کارها به دنبال طراحی مدل کسب و کار و یا اجرای مدل فرضی خودشان هستند ولی از این واقعیت غافل هستند که ارزش های پیشنهادی به مشتری را فقط در عمل می توان شناسایی کرد و نکته مهم تر این است که با توسعه بازار ارزش های مشتری در حال تغییر است و انتظارات و ارزش های مشتری نیز دستخوش تغییرات می شود، شاید  یکروز در عصر تولید تنها قیمت مهم بود، ولی امروز با کوچکترین رنجش مشتری ناراضی می شود.

مثالی بزنیم از یکی از فروشگاه های آنلاین، که ظاهر پیک زیاد آراسته نبود و همین سبب شد که یکی از مشتریان ارزشمند خود را از دست بدهد، نکته بسیار عجیب تر این که شرکت با مشتری حتی تماس کوچکی نگرفت که ببیند که کیفیت خدمات مشتری به چه صورت بوده است ، در حالی که در همان فروش تخفیف بسیار زیادی برای مشتری قرار داده بودند !

متاسفانه مدیران امروز درک صحیحی از مشتری ندارند ، حساسیت مشتری بسیار بالا رفته است

اطلاعات نت فلکس

  • درباره ما
  • تماس با نت فلکس
  • قوانین استفاده
  • حریم خصوصی
 

© Copyright 2025 NetflexWeb Designed by netflex.ir

  • خانه
    • تماس با ما
    • چرا نتفلکس
  • بخش کاربری
    • عضویت
    • ورود
    • پروفایل کاربری
    • ویرایش پروفایل
    • فراموشی رمز عبور
    • فراموشی نام کاربری
    • آموزش
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    • تیکت های من
    • تیکت های باز
    • دانلود
  • لیست پلن ها
    • طراحی وب رایگان
    • سیستم نت فلکس ویژه شرکت های پخش مویرگی
  • ثبت سفارش
    • سبد خرید
    • سابقه خرید
    • بخش کاربری فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات
    • طراحی کارت ویزیت
    • بررسی طراحی وب
    • گالری تصاویر
    • خدمات هاست