• Simple Item 1 مدیریت ارتباط با مشتری تمام مولفه هایی است که درون یک سازمان فروش با مشتری و شیوه ای هوشمند در ارتباطند
  • Simple Item 3 مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی سازی شده با مشتریان
  • Simple Item 2 یکی از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری، افزایش رضایت مشتری است
  • 09190640919
  • ورود ثبت

    Login to your account

    Don't have an account yet? Register now!
    Username *
    Password *
    Remember Me
    • Forgot your password?
    • Forgot your username?

    Create an account

    Fields marked with an asterisk (*) are required.
    Name *
    Username *
    Password *
    Verify password *
    Email *
    Verify email *
نت فلکس
  • خانه
    • تماس با ما
    • چرا نتفلکس
  • بخش کاربری
    • عضویت
    • ورود
    • پروفایل کاربری
    • ویرایش پروفایل
    • فراموشی رمز عبور
    • فراموشی نام کاربری
    • آموزش
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    • تیکت های من
    • تیکت های باز
    • دانلود
  • لیست پلن ها
    • طراحی وب رایگان
    • سیستم نت فلکس ویژه شرکت های پخش مویرگی
  • ثبت سفارش
    • سبد خرید
    • سابقه خرید
    • بخش کاربری فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات
    • طراحی کارت ویزیت
    • بررسی طراحی وب
    • گالری تصاویر
    • خدمات هاست

چرا نتفلکس

افزایش رضایت مشتریان کسب و کار شما

افزایش رضایت مشتریان

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نت فلکس رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد

اما نت فلکس چگونه مشتریان شما را افزایش می دهد ؟ 

حتما شنیده اید که پیش گیری بهتر از درمان است، یکی از کارکردهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، پیش گیری از نارضایتی مشتری

با سیستم تیکت و پشتیبانی آنلاین در دسترس مشتری هستید و می توانید با مشتی ارتباط برقرار کنید

بگذارید خاطره ای را برای شما تعریف کنم. در پروسه تحقیقات بازار از یکی از بهترین رستوران های تهران چندین پرس غذا خریدیم و به رایگان در جامعه آماری مورد نظر توزیع کردیم و روز بعد نظرها را جویا شدیم، در کمال تعجب نظرات خیلی متفاوت بود ! حتی برخی این غذا را نخورده بودند !

وقتی به آنها می گفتیم که این غذا از یکی بهترین رستوران های تهران و با مبالغ بالا خریداری شده، باورش برای برخی سخت بود و می گفتند که چرا از ابتدا نگفتید و برخی هم حرف ما را قبول نمی کردند .

این گونه بود که ما به برند مورد نظر ثابت کردیم که درک مشتری از برند به رفتار و آگاهی او  از برند بستگی دارد. چه بسا که شما بهترین خدمات و محصولات را دارید ولی آیا مشتری هم این را درک می کند ؟ 

اگر قیمت محصولات شما مناسب است، آیا مشتری این پایین قیمت بودن قیمت را ناشی از کیفیت پایین آن نمی داند ؟

شما باید از طریقی با مشتریان در ارتباط باشید و نظرات آنها را جویا شوید و با مشتری ارتباط برقرار کنید

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد، به مشتری ویژگی های خدمات و محصول را ارائه دهید و این مشخصه ها را برای مشتری بازگو کنید مشتری نیاز به توجه دارد

اطلاعات نت فلکس

  • درباره ما
  • تماس با نت فلکس
  • قوانین استفاده
  • حریم خصوصی
 

© Copyright 2025 NetflexWeb Designed by netflex.ir

  • خانه
    • تماس با ما
    • چرا نتفلکس
  • بخش کاربری
    • عضویت
    • ورود
    • پروفایل کاربری
    • ویرایش پروفایل
    • فراموشی رمز عبور
    • فراموشی نام کاربری
    • آموزش
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    • تیکت های من
    • تیکت های باز
    • دانلود
  • لیست پلن ها
    • طراحی وب رایگان
    • سیستم نت فلکس ویژه شرکت های پخش مویرگی
  • ثبت سفارش
    • سبد خرید
    • سابقه خرید
    • بخش کاربری فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات
    • طراحی کارت ویزیت
    • بررسی طراحی وب
    • گالری تصاویر
    • خدمات هاست