مزایای وب سایت
امروزه داشتن وب سایت شرکتی به اندازه داشتن فروشگاه ، دفتر کار یا شماره تلفن بسیار مهم است. تحقیقات نشان داده است که ۶۰ درصد مشتریان انتظار دارند که کسب و کار ها ، وب سایت شرکتی خود را داشته باشند . چرا هنوز هم صبر می کنید و مشتریان خود را از دست می دهید. اگر این مقاله را سالها پیش می نوشتیم گفتن مزایای داشتن وب سایت قابل نقد بود و هنوز بعضی از کسب و کارها در داشتن وب سایت و الزام آن شک داشتن . امروز دیگر شک جایز نیست چون همه می دانند با نداشتن وب سایت به اعتبار برند خود ضرر می زنند . نداشتن وب سایت اعتماد مشتریان به کسب و کار شما را کم می کند
. به صورت خلاصه وب سایت خود را ندارید ، بازار شما را فراموش می کند .
چرا باید سایت داشته باشیم ؟
وب سایت ندارید ، بازار شما را فراموش می کند .
امروز داشتن یک وب سایت حرفه ای و استفاده از دیجیتال مارکتینگ راهکاری لازم برای جایگزینی با روش های منسوخ شده بازاریابی سنتی است . مشتریان شما از طریق سایت می توانند با محصولات و خدمات شما آشنا شوند . وب سایت ندارید این مشتریان را از دست می دهید . می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید بدون تبلیغات اینترنتی و راه کارهای دیگر دیجیتال مارکتینگ این مهم را برای شما انجام می دهد . وب سایت ندارید پس تبلیغات موثر را نیز از دست می دهید .
وب سایت ندارید در جستجوهای گوگل حضور نخواهید داشت
یکی از راه های کسب مشتریان از طریق جستجوی گوگل است . امروز کسب و کارهای از طریق جستجوی گوگل یافت می شوند و مشتری کسب می کنند . وب سایت ندارید پس در جستجوی گوگل حضور ندارید و مشتریان فراوانی را از دست خواهید داد .
شما وب سایت ندارید پس رقابت اینترنتی را از دست می دهید
اگر وب سایتی ندارید ، به احتمال زیاد رقبایتان این کار را انجام داده اند.بسیار مهم است که هیچ فرصتی از دست نرود و در نتیجه باید رقابت کنید . برای کسب سهم بیشتری از بازار باید رقابت کنید . امروز سهم عمده رقابت در اینترنت است .
اینترنت رقابت جدیدی را ایجاد کرده است . کسب و کارهای کوچک توانسته اند با فعالیت های اینترنتی سهم خود از بازار را افزایش دهد . شرکت های بزرگ و سنت گر که دیر به سراغ اینترنت آمده اند به زودی سهم خود را واگذار خواهند کرد . فکر می کنید امروز مشتریان خود را دارید، اگر رقابت اینترنتی را فراموش کنید به زودی کسادی را تجربه خواهید کرد .
اعتبار کسب و کار
از مزایای وب سایت اعتبار بخشی به کسب و کار و برند می باشد . در دنیای مدرن امروز ، هر شرکت معتبری انتظار دارد که به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتری های احتمالی نسبت به هر مشاغلی که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی نداشته باشد بی اعتماد هستند و در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز می توان همین را گفت.
پس نداشتن یک وب سایت اعتبار شما شک می کنند . به جای آن با طراحی یک سایت حرفه ای می توانید به اعتبار خود بیافزایید .
اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد مشاغل شما با مشتریان و پاسخ دادن به همه مواردی است که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت با کیفیت و آسان برای استفاده باعث می شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند ، زیرا تصور می کنند می توانند انتظار تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینه های کسب و کار شما داشته باشند.
مزایای وب سایت : حضور آنلاین ۲۴/۷
از مزایای وب سایت حضور و در دسترس بودن بدون محدودیت زمانی و مکانی است .داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه قادر به یافتن شما هستند – در هر زمان و هر مکان. وب سایت شما حتی خارج از ساعات کاری نیز به یافتن مشتریان جدید ادامه می دهد. این کار راحتی کاربر را فراهم می کند زیرا آنها می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند . بعلاوه ، از آنجا که امروزه اکثر شرکتها وب سایت خود را دارند ، هر فرصتی وجود دارد که با آفلاین ماندن ، مشتری خود را نسبت به رقبا از دست بدهید.
مزایای وب سایت : تبادل اطلاعات
از مزایای وب سایت در دسترس قرار دادن اطلاعات مهم کسب و کارتان برای مشتریانتان است . در ساده ترین حالت ، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان ارائه می دهد. شما می توانید صفحه ای داشته و اطلاعات تماس خود را در آن به صورت کامل بنویسید . اگر کسی دنبال تلفن و آدرس شما باشد می تواند سرچ کند و این صفحه در دسترس مشتریان قرار می گیرید .می توانید تصاویری از مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم های تماس برای ارتباط با مشتریان خود بهره بگیرید . حتی می توانید فیلم های تبلیغاتی بارگذاری کنید تا مشتریان خود را جذب کنید شما می توانید لینک صفحات اجتماعی خود را داخل سایت داشته باشید و این راهی برای تبلیغ صفحات اجتماعی است .
مزایای وب سایت : هزینه ها را کاهش می دهد
از مزایای وب سایت کاهش هزینه های فروش و خدمات بعد از فروش می باشد . برای دادن اطلاعات محصولات و خدمات خود به مشتریان وقت زیادی می گذارید و این اطلاعات را تلفنی در اختیارشان قرار می دهید . به جای تلفن می توانید توسط وب سایت محصولات و خدمات خود را به خوبی معرفی کنید . برای نمایش نمونه کارهای خود می توانید قسمت پروژه ها را در سایت خود معرفی کنید و توسط گالری تصاویر نمونه کارهای خود را نمایش دهید .
برای جذب مشتری بیشتر هزینه بالائی انجام می دهید . خوب کافی است در جستجوهای آنلاین حضور داشته باشید و لینک وب سایت خود را بدهید .
علاوه بر نمایش ساده اطلاعات ، می توانید از وب سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف کنندگان استفاده کنید ، در برخی موارد نیاز به فروشگاه که شامل هزینه های عملیاتی زیادی هستند (دستمزد کارکنان ، اجاره ، آب و برق فقط چند مورد را نام ببرید). حذف این هزینه های اضافی همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را پایین بیاورید و به کسب و کار خود این برتری واقعی را بدهید.
مزایای وب سایت : گسترش بازار
هرگز امکان عبور از موانع جغرافیایی آسان نبوده است. وب سایت شما گستره نفوذ بالائی دارد . توسط وب سایت شما مشتریانی خواهید داشت که از هیچ راه دیگری غیر از سایت امکان دسترس به آن را نداشتید . حتی می توانید تجارت خارج از شهر یا کشور خود داشته باشید ( این عالی است ).
از آنجا که سایت شما برای همه افراد در سراسر جهان قابل دسترسی است ، هر کسی ، از هر کشوری ، می تواند شرکت شما را پیدا کند .
بینش مصرف کننده
از مزایای وب سایت می توان ارتباط بهتر با مشتریان با آنالیز رفتار مشتریان در وب سایت است .می خواهید فروش خود را افزایش بدهید و راهی برای برخورد مناسب تر با مشتریان خود بیابید . خوب باید مشتریان خود را بشناسید و به خواسته ها ، نیازها ، تمایلات مشتریان بالقوه خود آگاهی پیدا کنید . وب سایت شما می تواند این کار مهم را برای شما انجام بدهد .
ابزارهای تحلیلی به شما امکان می دهد مشتری معمول خود را بشناسید ، چگونه شما را پیدا کرده اند ، آنچه را دوست دارد و تجارت خود را برای به حداکثر رساندن خریدها از طریق سایت خود تنظیم کنید. دامنه متنوعی از داده های موجود همچنین می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که کانال های رسانه های اجتماعی شما چگونه بر برند شما تأثیر می گذارد و حتی می تواند فرصت هایی را برای تغییر جنبه های آفلاین تجارت شما مانند زمان افتتاح شعب ، تبلیغات و دامنه محصولات برجسته کند.
مزایای وب سایت : تبلیغات
از مزایای وب سایت می توان امکان بهره گیری از راه های موثر تبلیغات اینترنتی و از طریق سایت است .تبلیغات فیزیکی دیگر به شما جواب نمی دهد . خوب از تبلیغات موثر اینرنتی استفاده کنید . قبل از آن وب سایت خود را برای جذب مشتری از طریق تبلیغات آنلاین مهیا کنید .
ابزارهایی مانند Google AdWords یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد تا با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های تبلیغات آفلاین سنتی ، به مشتری برسید. سئو و تبلیغات آنلاین یک روش عالی برای کمک به افزایش آگاهی است ، اگر این کار به درستی انجام شود ، بازدید از وب سایت شما می تواند افزایش یابد. اولین شرکتی باشید که مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی آنلاین کالا یا خدمات خاصی می بیند و از صفحه تماس با وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید.
خدمات آنلاین مشتری
وب سایت ها روش ساده تری برای رسیدگی به خدمات مشتری ارائه می دهند. با ارائه پاسخ به سوالات منظم پرسش شده در بخش سوالات متداول ، می توانید هزینه های خدمات مشتری را کاهش داده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . همچنین اطلاعات بسیار بیشتری را ارائه دهید. این همچنین بدان معنی است که مشتریان می توانند بلافاصله پاسخی دریافت کنند و در وقت صرفه جویی می کنند ، که به تشویق روابط مثبت مشتری در طولانی مدت کمک می کند. این می تواند برای شما یک مزیت باشد.
فرصت رشد
وب سایت ها ، به طور کلی ، روش های عالی برای تهیه مکانی است که می توان به سرمایه گذاران بالقوه مراجعه کرد. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزهایی است ، به چه چیزهایی رسیده است و می تواند در آینده به دست آورد.
می خواهید یک سایت شرکتی موفق طراحی کنید ، مقاله ما را در مورد طراحی سایت شرکتی مطالعه کنید .
چگونه وب سایت موفق طراحی کنیم ؟ مقاله چگونه یک وب سایت موفق طراحی کنیم را مطالعه کنید .
به دنبال یک وب سایت جدید هستید؟ ما خوشحالیم که کمک می کنیم!
لینک صفحه تماس با ما : اطلاعات تماس
طراحی سایت شرکتی
کی از انواع وب سایت ها وب سایت های شرکتی می باشند . امروزه یکی از مهمترین الزامات برای هر کسب و کاری طراحی سایت شرکتی مختص به خود می باشد .البته با توجه به گروه بندی هایی که برای کسب و کارها می توان در نظر گرفت کسب و کارهای مختلف با توجه به گروه بندی و رقبای خود باید از مختصات خاصی برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده نمایند . البته به نظر هر کسب و کاری نیز هدف گذاری های خاص خود را دارد که آن نیز باید دز طراحی سایت شرکتی هر کسب و کاری مد نظر قرار بگیرد .
چرا وب سایت مهم است
وب سایت یکی از ارکان مهم برای دیجیتال مارکتینگ و کسب مخاطب برای کسب وکار شما است . وب سایت شما تاثیر موثری در نگاه مشتریان و مخاطبین شما دارد . وب سایت شرکتی شما یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین شما می باشد و مهم است که آنرا به درستی طراحی کنید .
وب سایت شما باید با در نظر داشتن مخاطبان طراحی شود و باید اطمینان حاصل کند که تجربه کاربری user experience خوبی را ارائه می دهد. مزایای دیگر طراحی وب سایت خوب هم برای کسب و کار شما و هم برای مخاطبان شما وجود دارد.
برای مطالعه مطلب در مزایای وب سایت روی لینک مزایای وب سایت کلیک کنید .
در این نوشته ، ما در مورد اینکه چرا طراحی خوب وب سایت از دید مخاطبان شما مهم است ، بحث خواهیم کرد.
وب سایت شما باید برند شما را اعتبار ببخشد
طراحی وب سایت شما نحوه قضاوت بیشتر افراد درباره یکپارچگی تجارت شما را تعیین می کند. طراحی وب سایت به روز و حرفه ای اعتماد و اعتبار شما را افزایش می دهد . از طرف دیگر طراحی وب منسوخ و غیرحرفه ای باعث می شود کاربران در اعتبار شما شک کنند.
نکته مهم در طراحی سایت شرکتی سازگاری با نام تجاری است که طراحی مناسب وب اعتماد را ترغیب می کند. مصرف کنندگان فقط با مشاهده مواردی مانند رنگ ، آرم یا سبک برند های برجسته و موفق را می شناسند. بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید مواردی که مشتریان شما با آنها کسب و کار شما را شناسایی می کنند در طراحی وب سایت شرکتی شما منعکس می شوند.
اطمینان حاصل کنید که سایت شرکتی شما حرفه ای است و کاربر پسند می باشد . رئوس مطالب ، سبک ها و قلم ها در همه صفحه های سایت شما یکسان هستند. اگر در طراحی سایت شرکتی هر صفحه طراحی متفاوتی داشته باشد ، سایت شما غیر جذاب و غیرحرفه ای به نظر می رسد.
اگر می خواهید از رقبا بهتر عمل کنید و مشتری بیشتری جذب کنید ، باید وب سایت خود را چند برابر بهتر از آنها طراحی کنید. مواردی را که تجارت شما را از بقیه متمایز می کند شناسایی کرده و در سایت شرکتی خود قرار دهید. به مشتریان بالقوه نشان دهید چرا محصولات یا خدمات شما بهتر از رقبا هستند.
خدمات و رضایت مشتری را افزایش دهید
مخاطبان شما فقط با بررسی وب سایت شما می توانند از نحوه رفتار شما با مشتریان مطلع شوند. اگر در طراحی صفحه خود سرمایه گذاری نکنید ، مخاطب هدف شما فرض می کند که برای پول آنها ارزشی ارائه نمی دهید. با سرمایه گذاری در طراحی وب سایت به روشنی روز و چشم نواز ، کسب و کار خود را باز و مورد استقبال قرار دهید. مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که دارای یک ناوبری و منوبندی ساده و در عین حال هوشمند است که می تواند مخاطب شما را در هر بار بازدید از یک تجربه لذت بخش لذت بخشد.
محتوای با ارزش ایجاد کنید
هنگامی که شروع به ساختن وب سایت های تجاری می کنید ، مهم است که چیزی بیش از محصول خود به مشتریان بالقوه ارائه دهید. به طور معمول ، این اطلاعات به صورت اطلاعاتی ارائه می شود ، خواه این که نوشته شده باشد ، به صورت گرافیکی نمایش داده شود یا در ویدئو نشان داده شود. این نوع اطلاعات – به نام “محتوا” – جزئیات ارزشمندی را در اختیار بازدید کنندگان سایت شما قرار می دهد در حالی که به آنها نشان می دهد در صنعت خود متخصص هستید.
طراحی سایت شرکتی می تواند به روش های مختلفی از جمله وبلاگ ها ، صفحات پرسش و پاسخ ، ثبت نام در خبرنامه ، صفحات محصول و موارد دیگر بر روی محتوا تمرکز کند. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب – یعنی همان عباراتی که مخاطبان شما برای تحقیق در مورد صنعت شما در فضای آنلاین استفاده می کنند – اعتبار خود را به عنوان یک شرکت با کیفیت و قابل اعتماد ایجاد می کنید.
بعلاوه ، افزودن محتوای بی نظیر و ارزشمند به سایت شما این فرصت را به مرور می دهد تا پیر شود. صفحات قدیمی معمولاً در موتورهای جستجو عملکرد بهتری دارند ، به ویژه هنگامی که مشتریان برای اطلاعات عمومی مفید می دانند. داشتن محتوای بصری و طولانی مدت در وب سایت شما می تواند برای ماه ها و حتی سال ها در آینده جریان ترافیکی ثابت ایجاد کند.
وب سایت خود را سازماندهی کنید
مشابه مهندسانی که در حال برنامه ریزی شهری هستند ، شما باید وب سایت خود را طوری برنامه ریزی کنید که دسترسی راحت و پیمایش آن آسان باشد. بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت سازمان یافته ، ایجاد یک نقشه سایت است ، که خلاصه ای از پیوندها به تمام صفحات شما را فراهم می کند. نقشه سایت نه تنها برای بازدیدکنندگان سایت مفید است ، بلکه باعث می شود موتورهای جستجو مانند Google به راحتی بتوانند سایت شما را خزیدن و نمایه کنند تا بتوانند شما را برای جستجوهایی که به صنعت شما مرتبط هستند ، رتبه بهتری داشته باشند.
همچنین می توانید با استفاده از breadcrumb ، مرور وب سایت خود را آسان کنید. breadcrumb به طور معمول در بالای صفحه قرار دارند و به کاربر نشان می دهند روی چه پیوندهایی کلیک کرده اند تا به مکان خود برسند. این لیست ها همچنین به عنوان پیوندهایی عمل می کنند که کاربران می توانند با کلیک بر روی آنها ، به راحتی به صفحات قبلی بازگردند. مانند نقشه های سایت ، آرد سوخاری همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند وب سایت شما را بخوانند و فهرست بندی کنند تا بتوانید از رتبه بندی بهتری در نتایج جستجو برخوردار شوید.
آخرین ، شما می توانید وب سایت خود را با پیوند دادن صفحات مشابه به یکدیگر سازماندهی کنید. با این کار بازدیدکنندگان سایت می توانند بر روی صفحاتی کلیک کنند که حاوی اطلاعات مربوط به علایق آنها است و همچنین باعث می شود مدت زمانی که آنها در وب سایت شما صرف می کنند به طور کلی افزایش یابد. هرچه اطلاعات مفیدتری بتوانید ارائه دهید ، احتمال تبدیل بازدید کننده سایت به شما بیشتر است ، خواه شما بخواهید محصولی بخرند ، برای یک خبرنامه ثبت نام کنند یا کمک مالی کنند.
اطلاعات تماس را وارد کنید – از الزامات طراحی سایت شرکتی
ممکن است جزئیات بی ارزش به نظر برسند ، اما افزودن اطلاعات تماس به وب سایت شما می تواند بسیار مهم باشد . اطلاعات تماس باید حداقل نام شرکت ، آدرس و شماره تلفن شما را شامل شود. اگر آدرس ایمیل دارید ، باید این آدرس ایمیلتان را نیز درج کنید که افراد بتوانند در ساعات غیر اداری نیز برای شما پیام ارسال کنند .
اطلاعات تماس در یک سایت شرکتی می تواند شامل نام مجموعه ، تلفن ، آدرس ، ساعات جوابگوئی ، نقشه گوگل ، فرم تماس ، آدرس ایمیل و لینک صفحات اجتماعی شما باشد .
علاوه بر این که صحبت کردن با شما برای مشتریان آسان است ، اطلاعات تماس شما نیز یکی از مهمترین عوامل در SEO محلی است. افزودن آن به صفحات مخاطب شما (و هر حساب رسانه اجتماعی که متعلق به شماست) می تواند به Google کمک کند تا تعیین کند که مهم است که کسب و کار خود را به مشتریانی که در حال جستجوی خدمات در منطقه شما هستند نشان دهد. اطلاعات تماس به ویژه در صورتی مهم است که شما نیاز دارید مشتریان قبل از خرید محصول یا خدمات با شما تماس بگیرند و مشاوره بگیرند .
برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود از محتوا استفاده کنید
بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند با شرکت هایی تجارت کنند که شخصاً احساس ارتباط با آنها را دارند. تکمیل وب سایت خود با محتوای تخصصی راهی عالی برای ایجاد روابط شخصی و گاه به گاه بیشتر با مشتریان بالقوه است.
می توانید با اختصاص دادن برخی از صفحات محتوای خاص ، به مشتریان خود نشان دهید که “پشت پرده” شرکت شما چگونه است . مشتریان قادر خواهند بود با چهره واقعی شما بیشتر آشنا شوند و این می تواند در تقویت اعتماد و وفاداری به برند معجزه کند.
چند پروژه مختلف وجود دارد که می توانید برای برقراری ارتباط شخصی تر با مشتریان خود روی آنها کار کنید:
یک صفحه درست کنید و عکس و تصویر و حرفه تیم خود را در آن درج کنید .
یک تور ویدیویی از دفتر خود ضبط کنید
با مدیریت شرکت یا کارمندان مشتری مصاحبه ویدیویی ایجاد کنید
صفحه ای با جزئیات تاریخچه شرکت و رزومه خود ایجاد کنید .
هر کاری که جامعه سازمانی شما ممکن است انجام دهد / انجام داده است را برجسته کنید.
ساخت پروژه هایی از این قبیل سرگرم کننده است و به مشتریان نشان می دهد که آنها چیزی فراتر از تعدادی نیستند که از کانال فروش شما عبور می کنند.
محتوایی از این دست ، تجارت شما را از مجموعه شرکتهای بی چهره و بدون توصیف جدا می کند. با گذشت زمان ، مشتریان شما به طور فزاینده ای به شما وفادار می شوند.
تصویر نام تجاری یا Brand image
وب سایت شما بازتابی از نام تجاری شما است. معمولاً یکی از اولین مواردی که به آن توجه می شود نشان یا لوگوی شما در سایت می باشد و تاثیر مهمی در اولین برداشت مخاطب دارد .
عناصر طراحی وب سایت شما ، مانند رنگ ها ، فونت ها ، تصاویر و غیره ، همگی هویت برند شما را تشکیل می دهند. بنابراین ، شما باید آن عناصر را با دقت انتخاب کرده و در وب سایت خود ثابت نگه دارید. این عناصر باید هماهنگی با لوگو و نشان شما و البته رنگ سازمانی و المانهای مهم و ثابت برند شما باشد .
مثلا برندی مانند کوکا کولا که در لوگوی خود از رنگ قرمز و سفید استفاده کرده است ، این رنگ ها همچنان که در طراحی بسته بندی ، تبلیغات و … استفاده شده است رنگ قالب وب سایت کوکا کولا هم هست .
رنگ و تاثیر آن در طراحی سایت شرکتی
اگر در حال حاضر برخی از رنگ های مارک تجاری را دارید که با آرم و سایر عناصر هویت تجاری همسو هستند ، بنابراین باید از آنها در وب سایت خود نیز استفاده کنید. با این حال ، اگر از ابتدا شروع می کنید ، می توانید از این مطالعه برای درک ارتباط رنگ استفاده کنید.
به عنوان مثال ، اگر می خواهید برند خود را با اعتماد مرتبط کنید ، پس باید از رنگ آبی استفاده کنید. و اگر می خواهید مصرف کنندگان فکر کنند برند شما محصولات باکیفیتی تولید می کند ، پس رنگ سیاه می تواند به شما در شکل گیری این تصویر کمک کند. به همین ترتیب ، بسته به اینکه چه ارتباط تجاری را می خواهید ایجاد کنید ، می توانید رنگ های مارک خود را انتخاب کنید.
می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که احساسات یا افکار خاصی را در افراد برانگیخته است. به عنوان مثال ، آبی رنگی است که بیشتر با اعتماد و سیاه با کیفیت است
استفاده از رنگ ها علاوه بر اینکه بر گرفته از رنگ سازمانی شما می باشد می تواند هدف مند نیز باشد مثلا نت فلیکس برای طراحی سایت خود از رنگ های موجود در سالن نمایش سینما استفاده کرده است . تعداد رنگ های موجود در سایت نباید زیاد باشد و معمولا از ۳ تا ۴ رنگ قالب تشکیل شده است .
چیدمان یا layout در طراحی سایت شرکتی
یکی از قسمت های مهم در طراحی که باید به آن توجه شود ترکیب بندی و چیدمان می باشد . چیدمان باید علاوه بر آن که بر زیبایی سایت تاثیر مثبت داشته باشد باید بتواند دسترسی ساده ای را برای مخاطب ایجاد کند . به عنوان یک قاعده کلی ، چیدمان خود را ساده به دور از پیچدگی و به گونه ای طراحی کنید که توجه را به مهمترین قسمت ها جلب کند.
شما می توانید با چند طرح مختلف آزمایش کنید و آزمایش تقسیم را انجام دهید تا درک کنید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. می توانید با دیدن چند قالب یا وب سایت ایده بگیرید .
فونت و تایپوگرافی در طراحی سایت شرکتی
قانون کلی برای انتخاب قلم این است که باید آسان خوانده شود و روی رنگ پس زمینه ای که انتخاب کرده اید به وضوح قابل مشاهده باشد.
با این حال ، انتخاب واقعی باید به مخاطبان شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال افراد جوان تر ، اغلب قلم های سرگرم کننده و شیک ترجیح می دهند. افراد مسن ممکن است موارد تمیز و ساده را انتخاب کنند که خوانایی بهتری داشته باشد.
استفاده از چندین نوع فونت یا قلم خیلی مرسوم نیست . معمولا در طرح های زیبا از فونت های بسیار بزرگ استفاده نمی شود . سایز و اندازه و رنگ فونت باید بتواند پاراگراف بندی های خوانایی را ایجاد کند . فونت های درشت تر و با اندازه های کلفتر را برای تیترهای استفاده کنید با رنگ های تیره تر و برای نوشتن متن های از فونت های باریکتر و سایز کوچک تر استفاده می شود . اما خوانائی باید شرط اول را داشته باشد .
فونت شما باید نشان دهنده شخصیت برند شما باشد و اینکه آیا می خواهید حرفه ای به نظر برسید یا سرگرم کننده و فانتزی .
المانهای بصری Purposeful visuals در طراحی سایت شرکتی
در طراحی سایت شرکت ادغام عناصر بصری را تاثیر مثبت دارد زیرا به بهبود تعامل در وب سایت کمک می کنند. در حقیقت ، بازدید کنندگان ۱۰ برابر بیشتر از متن با یک ویدیو ارتباط برقرار می کنند. استفاده از تصاویر مرتبط می تواند متن و محتوای شما را قابل فهم تر و سایت را زیباتر کند .
در حالی که عناصر بصری برای تعامل و تجزیه متن بسیار مناسب هستند ، اما استفاده بیش از حد از تصاویر ، فیلم و عناصر بصری دیگر اثر منفی در سایت دارد . برخی سایت ها مملو از عکس و فیلم است، این باعث می شود سایت بیش بهم ریخته شود . استفاده بیش از تصاویر و المانهای تصویری بر سرعت لود سایت شما اثر منفی دارد . اثر منفی گفته شده بر رنک گوگل شما نیز مشهود می باشد چون قدرت خزنده گوگل را پائین می آورد .
ممکن است فکر کنید ادغام و فراوانی عکس و فیلم برای افزایش تعامل بسیار خوب است ، اما اگر تعداد آنها زیاد باشد می تواند طاقت فرسا شود. تصاویر زیاد خواندن در صفحه را دشوار می کند.
از عناصر بصری به طور هدفمند استفاده کنید. اگر یک متن از جزئیات خدمات خود دارید ، ویدئویی را در زیر آن متن ادغام کنید که خدمات شما را بیشتر توضیح می دهد. این همچنان به مخاطبان شما یک نقطه علاقه برای تعامل می دهد و آنها را درگیر می کند.
محتوای سایت و نقشه آن در طراحی سایت شرکتی
محتوای وب سایت شرکتی از مهمترین فاکتورها می باشد که مد نظر داشت . مخاطبان شما برای به دست آوردن اطلاعات مهم از وب سایت شما بازدید می کنند. مهم است که وقتی اطلاعاتی را در سایت خود قرار می دهید ، کپی با کیفیت بنویسید.
محتوای سایت شما دقیقاً به اندازه طراحی کلی اهمیت دارد ، بنابراین لازم است اطلاعات ارزشمندی را که مخاطبان نیاز دارند را در اختیار آنها قرار دهید.
نوشتن متن خوب ، مخاطبان شما را بیشتر درگیر سایت شما می کند. آنها تمام اطلاعات شما را می خوانند و درباره کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. سبک نوشتن شما باید با سبک وب سایت شما مطابقت داشته باشد.
طراحی سایت شرکتی باید استراتژی سئو SEO شما را تقویت می کند
مولفه ها و تکنیک های مختلف طراحی وب تأثیر زیادی بر قابلیت انتشار محتوای سایت شما دارند ، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و رتبه بندی صفحه شما توسط موتورهای جستجوگر برتر تأثیر می گذارد. از این گذشته ، برخی از مولفه های طراحی وب می توانند به استراتژی SEO شما آسیب برسانند. برای افزایش قابلیت مشاهده صفحه خود ، از عناصر و فنون طراحی وب دوستانه SEO استفاده کنید.
اگر شدیداً احساس می کنید که این بخشی از تخصص شما نیست ، می توانید همیشه یک شرکت SEO صلاحیتدار استخدام کنید که وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه کند و ترافیک ارگانیک را به سایت شما هدایت کند و حضور آنلاین شما را تقویت کند.
می توانید از خدمات سئو حرفه ای نتفلکس استفاده کنید . برای مشاوره می توانید با شماره 09359259092 تماس بگیرید .
نرخ ماندگاری و زمان بازدید از سایت را افزایش دهید Reduces Bounce Rates
نرخ فرار از سایت Bounce Rates به درصد کاربرانی گفته می شود که از وب سایت بازدید می کنند و پس از بررسی فقط یک صفحه ، آن را رها می کنند. همانطور که در بالا گفته شد ، یک سایت خوب طراحی شده با سرعت بارگیری سریع به معنای تعامل کاربران با وب سایت شما بیشتر است و این باعث کاهش نرخ خروج از سایت شما می شود. با گذراندن وقت بیشتر در سایت شما ، بازدیدکنندگان احتمالاً صفحات دیگر وب سایت شما را بازدید می کنند ، درباره شما و تجارت شما اطلاعات بیشتری کسب می کنند ، محصولات و خدمات شما را بررسی می کنند و ممکن است خریدی انجام دهند.
با کاهش نرخ Bounce از سایت باعث افزایش رنک و هدایت بیشتر بازدید کننده گان به سایت شما می شود . پس با بالا بردن تعداد صفحات بازدید شده توسط کاربران رنک گوگل خود را افزایش دهید . برای هدایت بازدید کننده گان به صفحات دیگر استراتژی داشته باشید .
افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری Improves Conversion
یک طراح وب سایت حرفه ای می تواند در هدایت بازدید کننده به صفحاتی که انتظار دارید مطابق استراتژی شما عمل کند .این شیوه به شما امکان می دهد بازدید کننده گان را به جایی که دقیقاً می خواهند بررسی کنند هدایت کنید. با بهره گیری از این قابلیت ، می توانید بازدیدها را به سمت پیشنهادات ویژه ، تبلیغات و دعوت به عمل و اکشنی سوق دهید. همچنین می توانید به مشتریان جدید و مشتریان فعلی کمک کنید تا به راحتی دکمه ها و سایر جنبه های قابل کلیک را کشف کنند. به این ترتیب ، تجربه کاربر را برای بازدیدکنندگان خود افزایش داده و نرخ تبدیل بیشتری را تحقق خواهید بخشید.
این نرخ از فواید داشتن وب سایت برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر عمل کنید .
سرعت سایت website speed و تاثیر آن در طراحی سایت شرکتی
مخاطبان شما از اینکه منتظر بارگیری آهسته سایت باشند متنفر هستند. اگر بارگیری سایت یا سرعت شما آهسته باشد ، علاقه مخاطبان شما از بین می رود. آنها به نتایج جستجو گوگل باز می گردند و در عوض سایت رقیب شما را انتخاب می کنند.
سرعت لود سایت از فاکتور های مهم سئو و بهینه سازی سایت می باشد ، به ویژه در گوشی و تبلت باید لود سایت شما مناسب باشد . یک سایت شرکتی باید از لود و سرعت مناسبی برخوردار باشد .
شما می توانید یک طراحی وب سایت شرکتی عالی داشته باشید ، اما این مهم نیست تا وقتی که مخاطبان شما آن را ببینند. سرعت سایت شرکتی یکی از عناصر مهم طراحی وب است. این اطمینان حاصل می کند که سایت شما به سرعت بارگیری می شود ، بنابراین مخاطبان شما می توانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
تست سرعت سایت
ابزار مختلفی برای تست سرعت سایت وجود دارد . با استفاده از Google PageSpeed Insights می توانید سرعت صفحه خود را بررسی کنید. این ابزار به شما امکان می دهد ببینید سایت شما در حال حاضر با چه سرعتی بارگیری می شود و در کجا می توانید پیشرفت کنید. این پیشرفت ها را باید خودتان انجام دهید.
ابزار تست سرعت سایت ( این مطلب را حتما بخوانید )
از خدمات ما برای بهبود سرعت سایت خود بهره بگیرید
این کار به شما امکان می دهد از مزایای لود وب سایت سریع بهره مند شوید ، در حالی که تمرکز خود را روی راه اندازی کسب و کار خود قرار داده اید.
ناوبری یا Site navigation
ناوبری یا منوبندی سایت یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت می باشد . یکی از قسمت هایی که دسترسی مخاطب را به قسمت های مهم سایت امکان پذیر می کند منوهای سایت است . از منوبندیهای پیچیده و سردرگم کننده پرهیز کنید .
وقتی کاربران به سایت شما دسترسی پیدا می کنند ، می خواهند به راحتی و سریع به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید بازدید کننده مدت بیشتر در سایت شما باقی بماند ، باید یک ناوبری یا منو بندی پیاده سازی کنید که استفاده از آن برای مخاطبان آسان باشد.
چرا منوبندی سایت مهم هستند
مخاطبان شما نمی خواهند برای یافتن اطلاعات تلاش کنند. آنها می خواهند به نوار ناوبری شما دسترسی پیدا کنند و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود هدایت شوند. اگر پیمایش شما ضعیف باشد ، مخاطبان پیمایش سایت شما منصرف خواهد شد .
دامنه توجه بازدیدکنندگان کوتاه است. اگر می خواهید آنها را در صفحه خود نگه دارید ، باید به آنها کمک کنید تا به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. یک پیمایش مناسب طراحی شده به آنها کمک می کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود برسند.
یکی از بزرگترین مزایای طراحی وب سایت خوب برای مخاطبان این است که می تواند به آنها کمک کند تا به راحتی در سایت گشت و گذار کنند.
پیمایش شما باید ساده و قابل توضیح باشد. عناوین گسترده ای را دربرگیرید که شامل عناوین فرعی متعددی است ، بنابراین مخاطبان شما می توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. این ساده ترین راه برای کمک به مخاطب در یافتن سریع اطلاعات است.
هدف نهایی هر کسی که به وب سایت شما مراجعه کند ، یافتن سریع اطلاعاتی است که به دنبال آن است. و ، طراحی وب سایت شما باید این روند را آسان کند و به بازدیدکنندگان کمک کند بدون اینکه گم شوند ، در وب سایت شما پیمایش کنند.
هرچه وب سایت شما کاربرپسندتر باشد ، احتمال اینکه افراد با محتوای شما درگیر شوند و اقدامات مطلوبی را انجام دهند بیشتر است. طراحی وب سایت خوب باید هدف از ارائه بهترین تجربه کاربر باشد ، که در نهایت باعث ماندگاری بشتر سایت و کسب رنک بالاتر از گوگل و سایر موتورهای جستجو می شود.
طراحی واکنشگر Responsive design
با پیشرفت و رشد تعداد دستگاه های مختلفی از جمله موبایل و تبلت، وبسایت ها بیشتر احتیاج دارند تا بتوانند خود را با فرمت ها و قالب های مختلفی درآورند. بعضی از وبسایت ها به صورت جداگانه دارای نسخه های موبایل و دسکتاپ هستند. با وجود اینکه این رویکرد دارای فواید خود است، اما بیشتر طراحان به طراحی واکنشگرا روی آوردهاند.
طراحی وب سایت واکنشگر تاثیر مثبتی در رضایتمندی بازدید کننده سایت دارد و همچنین یکی از عوامل موثر بر رتبه بندی سایت طراحی سایت برای موبایل و تبلت می باشد . طراحی واکنشگر یکی از فاکتورهای مهم سئو سایت نزد گوگل می باشد .
با رشد و افزایش تعداد بازدید کنندگان دستگاه های هوشمند همراه ، طراحی واکنشگر بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. مخاطبان شما از طریق بسیاری از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ها و رایانه های رومیزی به سایت شما دسترسی خواهند یافت. اگر می خواهید این لیدها در سایت شما باقی بمانند ، باید اطمینان حاصل کنید که هر شخص تجربه مثبتی دارد.
طراحی پاسخگو این اطمینان را می دهد که مخاطبان شما فارغ از دستگاهی که استفاده می کنند ، تجربه خوبی در سایت شما دارند. وب سایت شما با دستگاه سازگار می شود تا از اندازه مناسب وب سایت شما برای دستگاه خود اطمینان حاصل کند. این امر برای درگیر نگه داشتن و علاقه مند شدن به سایت شما ارزشمند است.
اگر می خواهید یک طراحی وب سایت شرکتی موفق داشته باشید ، باید طراحی واکنش گرا را در سایت خود به خوبی پیاده سازی کنید . این پیاده سازی علاوه برای زیبایی نمایش در دستگاه های مختلف به سرعت لود نیز بستگی دارد .
راحتی تماس مخاطب با شما
اطلاعات تماس و در دیده بودن آن از واجبات سایت می باشد . البته این به سیاست سایت مربوط می باشد که مخاطبان اجازه تماس و ارتباط در چه حدی باشد . اما در بیشتر مواقع مدیران سایت می خواهند از طریق سایت تماس های بیشتری داشته باشند در این موارد باید اطلاعات تماس کاملی در جای مناسب و قابل مشاهده ای از خود در سایت داشته باشید . داشتن اطلاعات کامل در سایت می تواند تاثیر مثبتی بر اعتماد مخاطبان داشته باشد .
موراد زیر می تواند تماس با شما را برای مخاطب راحت تر کند .
- تلفن تماس جهت مشاوره که در معرض دید باشد .
- آدرس و نشانی .
- مپ و نقشه دسترسی به آدرس شما که می توان به راحتی از گوگل مپ استفاده کرد.
- روزها و ساعت کاری .
- فرم تماس جهت تماس در تمامی ساعات .
- ایمیل جهت تماس ها و مکاتبات
- لینک صفحات اجتماعی
- لینک چت مانند اسکایپ و واتساپ
سایت خود را دوره ای به روز رسانی کنید
افزودن صفحات جدید به وب سایت شما سنگ بنای ساخت وب سایت های تجاری است. خواه وبلاگ نویسی کنید یا صفحاتی که به دلیل پرسش های مکرر یا کلمات کلیدی پربازدید ساخته شده اند ، ایجاد می کنید ، با هر افزودنی که ایجاد می کنید مخاطبان بالقوه خود را افزایش می دهید. بعلاوه ، موتورهای جستجوگر مانند Google به روزرسانیهای سایت را به عنوان نشانه ای از طراوت درک می کنند – به عبارت دیگر ، آنها می بینند که سایت شما بصورت آنلاین فعال است و به خوبی حفظ می شود.
علاوه بر این ، به طور مداوم به روزرسانی وب سایت شما در توسعه وب سایت سازمانی مناسب است و موتورهای جستجو را فریب می دهد تا سایت شما را بیشتر نمایه کند. هرچه وب سایت خود را بیشتر به روز کنید ، یک موتور جستجو بیشتر می خواهد بداند چه چیزی را اضافه می کنید تا بتواند نتایج شما را به کاربران نشان دهد. محتوای کاملاً جدید شما ممکن است خیلی خوب رتبه بندی نشود ، اما با گذشت زمان – و با نمایش بیشتر – می تواند یکی از اصلی ترین حضور آنلاین شما باشد