افزایش رضایت مشتریان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نت فلکس رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد
اما نت فلکس چگونه مشتریان شما را افزایش می دهد ؟
حتما شنیده اید که پیش گیری بهتر از درمان است، یکی از کارکردهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، پیش گیری از نارضایتی مشتری
با سیستم تیکت و پشتیبانی آنلاین در دسترس مشتری هستید و می توانید با مشتی ارتباط برقرار کنید
بگذارید خاطره ای را برای شما تعریف کنم. در پروسه تحقیقات بازار از یکی از بهترین رستوران های تهران چندین پرس غذا خریدیم و به رایگان در جامعه آماری مورد نظر توزیع کردیم و روز بعد نظرها را جویا شدیم، در کمال تعجب نظرات خیلی متفاوت بود ! حتی برخی این غذا را نخورده بودند !
وقتی به آنها می گفتیم که این غذا از یکی بهترین رستوران های تهران و با مبالغ بالا خریداری شده، باورش برای برخی سخت بود و می گفتند که چرا از ابتدا نگفتید و برخی هم حرف ما را قبول نمی کردند .
این گونه بود که ما به برند مورد نظر ثابت کردیم که درک مشتری از برند به رفتار و آگاهی او از برند بستگی دارد. چه بسا که شما بهترین خدمات و محصولات را دارید ولی آیا مشتری هم این را درک می کند ؟
اگر قیمت محصولات شما مناسب است، آیا مشتری این پایین قیمت بودن قیمت را ناشی از کیفیت پایین آن نمی داند ؟
شما باید از طریقی با مشتریان در ارتباط باشید و نظرات آنها را جویا شوید و با مشتری ارتباط برقرار کنید
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد، به مشتری ویژگی های خدمات و محصول را ارائه دهید و این مشخصه ها را برای مشتری بازگو کنید مشتری نیاز به توجه دارد