• Simple Item 2 یکی از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری، افزایش رضایت مشتری است
  • Simple Item 1 مدیریت ارتباط با مشتری تمام مولفه هایی است که درون یک سازمان فروش با مشتری و شیوه ای هوشمند در ارتباطند
  • Simple Item 3 مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی سازی شده با مشتریان
  • 09190640919
  • ورود ثبت

    Login to your account

    Don't have an account yet? Register now!
    Username *
    Password *
    Remember Me
    • Forgot your password?
    • Forgot your username?

    Create an account

    Fields marked with an asterisk (*) are required.
    Name *
    Username *
    Password *
    Verify password *
    Email *
    Verify email *
نت فلکس
  • خانه
    • تماس با ما
    • چرا نتفلکس
  • بخش کاربری
    • عضویت
    • ورود
    • پروفایل کاربری
    • ویرایش پروفایل
    • فراموشی رمز عبور
    • فراموشی نام کاربری
    • آموزش
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    • تیکت های من
    • تیکت های باز
    • دانلود
  • لیست پلن ها
    • طراحی وب رایگان
    • سیستم نت فلکس ویژه شرکت های پخش مویرگی
  • ثبت سفارش
    • سبد خرید
    • سابقه خرید
    • بخش کاربری فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات
    • طراحی کارت ویزیت
    • بررسی طراحی وب
    • گالری تصاویر
    • خدمات هاست

چرا نتفلکس

خدمات شخصی سازی شده

دسته بندی مشتریان و خلق ارزش برای هر دسته و ارائه خدمات اختصاصی

امروز سرویس دهی به قدری پیچیده شده است،نمی توان به همه مشتریان یک سطح خدمات را پیشنهاد کرد، و باید بعد از شناسایی و دسته بندی مشتریان به هر دسته از مشتریان یک خدمت خاص را ارائه کرد !

مثلا می توانید در مدتی که مشتری در انتظار خدمات و محصولات است ، نظر او را جویا شوید ، البته به خود این نوع نظر سنجی هم باید توجه کرد ، به عنوان مثال یک گروه ممکن است که نوشتن دستی را زجر آور بداند و دسته دیگر استفاده از گوشی هوشمند و  مثلا کار با اینستاگرام را بلد نباشد

به خاطر دارم که یک شرکت فقط به دلیل این که نمی خواست خود را با مشتری منطبق کند ، مشتری را از دست داد، چندسال پیش که استفاده از ایمیل خیلی رواج نداشت، یک شرکت برای درخواست پروپوزال می گفت که برای ما اطلاعات را ایمیل کنید ، حال آنکه  مشتری درخواست برای ارسال فکس داشت !

خدمات شخصی سازی شده، باید برای مشتریان تعریف شود

مشتری ها حساس شده اند و باید از آنها سوال بپرسید، مشتریان خود را درک کنید

نت فلکس با سیستم هایی نظیر نظرسنجی و ارتباط تعاملی با مشتریان ارتباط برقرار می کند

 

اطلاعات نت فلکس

  • درباره ما
  • تماس با نت فلکس
  • قوانین استفاده
  • حریم خصوصی
 

© Copyright 2025 NetflexWeb Designed by netflex.ir

  • خانه
    • تماس با ما
    • چرا نتفلکس
  • بخش کاربری
    • عضویت
    • ورود
    • پروفایل کاربری
    • ویرایش پروفایل
    • فراموشی رمز عبور
    • فراموشی نام کاربری
    • آموزش
  • پشتیبانی
    • ارسال تیکت پشتیبانی
    • تیکت های من
    • تیکت های باز
    • دانلود
  • لیست پلن ها
    • طراحی وب رایگان
    • سیستم نت فلکس ویژه شرکت های پخش مویرگی
  • ثبت سفارش
    • سبد خرید
    • سابقه خرید
    • بخش کاربری فروشگاه
  • بلاگ
  • خدمات
    • طراحی کارت ویزیت
    • بررسی طراحی وب
    • گالری تصاویر
    • خدمات هاست