Image is not available
نت فلکس خدمات پشتیبانی 24 ساعته از مشتریان را در اختیار شما می گذارد

مشتری نیاز به پشتیبانی دارد، شما سیستم پشتیبانی از مشتری دارید؟

مشتری امروز نیاز به پشتیبانی و پیش فرض ذهنی مشتری این است که شما و کسب کارتان سیستمی برای پشتیبانی و ارتباط آنلاین با او دارد، آیا شما چنین سیستمی دارید ؟

مشتری امروز نیاز به پشتیبانی و پیش فرض ذهنی مشتری این است که شما و کسب کارتان سیستمی برای پشتیبانی و ارتباط آنلاین با او دارد، آیا شما چنین سیستمی دارید ؟

از رضایت مندی مشتریان خود اطلاع دارید

درک رفتار مصرف کننده و مشتریان کنونی شما می تواند راهکاری باشد برای ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتری
آیا از رضایت مندی مشتریان خود اطلاع دارید

درک رفتار مصرف کننده و مشتریان کنونی شما می تواند راهکاری باشد برای ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مشتری
آیا از رضایت مندی مشتریان خود اطلاع دارید

روی مشتری سرمایه گذاری کنید، امروز ارزش برند به مشتریان آن است

با بیست درصد هزینه بیشتر می توان هشتاد درصد مشتریان راضی تری داشت و مشتری راضی از خدمات و کیفیت محصول یعنی خرید مجدد، در واقع باید روی مشتری سرمایه گذاری کنید و روی برندتان سرمایه گذاری کنید

با بیست درصد هزینه بیشتر می توان هشتاد درصد مشتریان راضی تری داشت و مشتری راضی از خدمات و کیفیت محصول یعنی خرید مجدد، در واقع باید روی مشتری سرمایه گذاری کنید و روی برندتان سرمایه گذاری کنید

previous arrow
next arrow
Slider

مدیریت ارتباط با مشتریان

  • اطلاعات مشتری
  • شناسایی مشتریان با ارزش
  • برند سازی
  • کاهش هزینه ها
اگر مشتری خود را نشناسید نمی توانید برای مشتری برنامه ریزی کنید، استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به شما کمک می کند تا تحلیل بهتری از مشتری داشته باشید و در ضمن وقتی مشتریان می بینند که شما به آنها توجه می کنید و برای شما مهم هستند هم موجب وفادار سازی و هم همکاری با برند می شود
متاسفانه دیدگاه سنتی بازار هنوز هم در عمق بازار ایران ریشه دارد و نتوانسته ایم درک کنیم که مشتری یعنی همه چیز کسب و کارکالاها خدمات برای رضایت مشتری است و نه در آمد ما باید مشتریان ارزشمند سازمان را شناسایی کرد و با آنها ارتباط برقرار کرد
یکی از کارکردهای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برندسازی برای سازمان و شرکت شماست، برند در واقع درک مشتری از سازمان است و اگرچه خود سی آر ام هم بخشی از هویت سازمان است ولی ارتباط شخصی سازی شده کمک می کند که مشتری برند شما و تفاوت های برند شما با دیگر برند ها را درک کند
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از چند طریق می تواند هزینه های سازمان شما را کاهش دهد، اولین کارکرد آن حفظ مشتریان است، هزینه حفظ مشتری از جذب مشتری جدید بسیار کمتر است، کارکرد بعدی تبدیل مشتری به مشتری وفادار است و این که مشتری خود مبلغ کالا و خدمات شما شود، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از طریق شناختی که به شما می دهد و هم چنین خودکار سازی خدمات پشتیبانی، هزینه های شرکت شما را کاهش می دهد
  • کمک به سازمان در شناخت نیازهای مشتری +

    مدیریت ارتباط با مشتری کمک می کند که سازمان نیازهای مشتری را تشخیص دهد، در واقع هدف اولیه ارتباط شناخت مشتری و نیازهای مشتری است نت فلکس برای این منظور با توجه به دسته بندی های مشتری طبق مدل کسب و کار شما، سیستم اختصاصی را طراحی می کند تا نیازهای هر بخش از مشتری را شناسایی کنید
  • تفکیک مشتریان از طریق بخش بندی بازار +

    شاید بتوان گفت که مهم ترین و اولیه ترین کار یک مدل تجاری، بخش بندی بازار است، خیلی از شرکت ها هستند که با حدس و گمان بازار را بخش بندی می کنند، در صورتی تا کسب و کار ، کار خود را آغاز نکند و وارد بازار نشود، نمی توان دسته بندی دقیقی از بازار داشت و نکته مهم دیگر این است که دسته بندی بازار ممکن است تغییر کند و مشتریان در دسته های جدیدی قرار بگیرند
  • تجزیه تحلیل وفادارای و سود آوری مشتری +

    یکی دیگر از مزایای دسته بندی مشتریان در عمل ، دسته بندی آنها به میزان سود آوری و وفاداری آنهاست، شما باید بدانید که هر مشتری چه قدر خرید می کند و چه قدر باید روی مشتری سرمایه گذاری کرد، نباید بین مشتریان تبعیض قائل شد ، ولی باید خدمات متنوع تری به مشتریانی داد که سود آوردی بیشتری دارند
  • کار آمدی و سود آوری کانال ارتباط با مشتری +

    آنچه که پیداست بسیاری از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری به درک صحیحی از ارتباط با مشتری نرسیده اند و خود کانال های ارتباطی را بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری می دانند، در صورتی که سی ار ام وظیفه اش تحلیل این کانال های ارتباطی است، لزومی نیست که سیستم سی ار ام ارسال فکس ها را هم مدیریت کند ! نیازی به هزینه های گزاف نیست ، بلکه توانمندی این کانال و ادامه دادن استفاده از این کانال مد نظر است نکته بعدی ارتباط تعاملی است ، کانال های عصر جدید بازاریابی تعاملی هستند و برای مدیریت ارتباط با مشتری باید تعامل با مشتریان داشته باشیم
  • 1

چرا از سیستم نت فلکس استفاده کنیم ؟

نت فلکس از طریق مدیریت ارتباطات مشتریان شما کمک می کند تا رضایت مشتریان شما افزایش یافته و خرید های مشتریان شما تکرار شود و مشتریان شما وفادار شوند



استفاده بسیار ساده

استفاده بسیار ساده برای مشتریان و کاربران داخلی برند شما

بهینه شده برای موبایل

نمایش به صورت هوشمند و انعطاف پذیر در همه دستگاه های تبلت و گوشی تلفن همراه

تضمین بازگشت وجه

تضمین بازگشت وجه، در صورت عدم رضایت شما




راه اندازی سریع

راه اندازی سریع سیستم برای کسب و کار شما، حدود یک هفته

سیستم مدیریتی کاربرپسند

سیستم مدیریتی بسیار ساده و کابرپسند برای مدیریت نرم افزار

پشتیبانی اختصاصی از سیستم شما

پشتیبانی اختصاصی و همیشگی از سیستم شما، همراه شما هستیم تا به موفقیت برسید

به دنبال کتاب مدیریت ارتباطات مشتری هستید ؟

کتاب های مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری را از اینجا دریافت کنید
کتاب های بازاریابی

کارکرد نت فلکس

چگونه سیستم نت فلکس مشتریان شما را افزایش میدهد ؟

چگونه سیستم نت فلکس وفاداری مشتریان شما را افزایش میدهد ؟

چگونه سیستم نت فلکس رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد ؟



  • All
  • خدمات شخصی سازی شده
  • خلق ارزش برای مشتری
  • دسته بندی مشتریان
  • رضایت مشتری
  • شناخت مشتری
  • نت فلکس
  • افزایش رضایت مشتری

    افزایش رضایت مشتری

    افزایش رضایت مشتریان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نت فلکس رضایت مشتریان شما را افزایش می دهد اما چگونه؟ حتما
    Read More
    • رضایت مشتری
    • نت فلکس
  • شناخت نیازهای مشتری

    شناخت نیازهای مشتری

    یکی از مهم ترین عوامل از دست دادن مشتری، عدم شناخت مشتری است، وقتی نتوانید مشتری را بشناسید نمی توانید
    Read More
    • رضایت مشتری
    • شناخت مشتری
  • افزایش سود

    افزایش سود

    سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از راه های مختلفی می تواند سود کسب و کار شما را افزایش دهد، یکی
    Read More
    • خلق ارزش برای مشتری
    • رضایت مشتری
  • خدمات شخصی سازی شده

    خدمات شخصی سازی شده

    دسته بندی مشتریان و خلق ارزش برای هر دسته و ارائه خدمات اختصاصی امروز سرویس دهی به قدری پیچیده شده
    Read More
    • خدمات شخصی سازی شده
    • خلق ارزش برای مشتری
    • دسته بندی مشتریان

پروسه راه اندازی سیستم نت فلکس برای کسب و کار شما

نت فلکس سیستمی اختصاصی است و سفارشی سازی شده است و ما برای هر کسب و کار با توجه به نیاز های کسب و کار، امکاناتی متفاوت طراحی می کنیم



  • icon خلاقیت
  • icon استراتژی کسب و کار
  • icon برنامه آنلاین


خلاقیت

یکی از ویژگی هایی که نت فلکس را از یک نرم افزار عادی متمایز می کند، خلاقیت است، خلاقیت یک عنصر روح دهنده به کسب و کار است، طراحی سیستم و پوسته نت فلکس خلاقانه بوده و متناسب با کسب و کار شما طراحی می شود

ادامه مطلب

 



مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی است

برخی از تعاریف  مدیریت ارتباط با مشتری را یک استراتژی برای کسب و کار دانسته اند، در واقع اگر مشتری هدف کسب و کار باشد و سیستم مشتری گرا باشد، سی آر ام وسیله و راهی برای رسیدن به رضایت بیشتر مشتری است

بسیاری از کسب و کارها هستند که سعی دارند که فروش خود را افزایش دهند و دست به هرکاری می زنند ،غافل از این که مهمترین عنصر هر کسب و کار و استراتژی کسب و کار مشتی است

ادامه مطلب

 



برنامه و سیستم آنلاین کسب و کار

نت فلکس یک سیستم آنلاین کسب و کار است که هدف اصلی آن رضایت مشتری است، این ویژگی نت فلکس را انعطاف پذیر و تعاملی می سازد، یعنی شما با مشتری در تعامل هستید

ادامه مطلب

 

برخی از همکاران و سیستم های مورد استفاده نت فلکس

پیچیدگی و توسعه نرم افزارها و نیازها به حدی شده است که هیچ سیستمی به تنهایی نمی تواند همه نیازهای کاربران را بر آورده کند، به همین دلیل ما از سیستم های مورد تایید و شناخته شده بین المللی استفاده می کنیم و ادعای انحصاری بودن را نداریم



  • خدمات نت فلکس بسیار عالی بود، این سیستم به جذب مشتریان ما کمک کرد و ما واقعا سیستم را شناختیم
    رضا سعیدی مدیرعامل شرکت اندیشه ماندگار
  • 1
  • 2

لطفا نشانی ایمیل خود را وارد نمایید. زمانی که شما از طریق ایمیل کد تائیدیه رمز عبور را دریافت نمودید قادر خواهید بود تا رمز جدیدی را برگزینید

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

فیدیکس سیستم تخفیف

تماس با نت فلکس

با نت فلکس در تماس باشید، طراحی و مشاوره رایگان سیستم مورد نظر شما برای موفقیت در کسب و کار



آدرس شبکه های اجتماعی


شماره تماس
02122051861
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
آدرس
ایران تهران
محمودیه

ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان