خدمات مشتری احساس مشتری نسبت به برند است

25 اسفند 1394 نوشته شده توسط خدمات مشتری 150
نقل قول های بازاریابی نقل قول های بازاریابی
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

خدمات مشتری، تجربه ای است که مشتریان از کسب و کار ما دارند

 خدمات مشتری احساسی است که مشتری وقتی با ما درگیر تجارت است حس می کند، مشتری درکی که از کسب و کار ما دارد خدمات مشتری است

Shep Hyken, Customer Service & Experience Expert, Hyken

اما از کجا بدانیم که مشتری چه احساسی نسبت به کسب و کار ما دارد ؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به ماکمک میکند تا احساس مشتری را درک کنیم ، شما می توانید با سیستم ارتباط با مشتری با مشتری تعامل داشته باشید

محتوای بیشتر در این بخش: خدمات مشتری وهویت »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

جست وجو در بلاگ

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

فیدیکس سیستم تخفیف

ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان