برای مشتری مفید باشید

25 اسفند 1394 نوشته شده توسط حقوق مشتریان 145
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

هرچه بیشتر برای مشتری مفید باشید، مشتری بیشتر راضی خواهد بود

AJ Saleem, Academic Director, Suprex Tutors Houston

آیا تا کنون این سوال را از خود پرسیده اید که چه قدر برای مشتری مفید بوده اید ؟

چه فروش صورت گرفته باشد و چه نگرفته باشد ؟

کلید خدمات مشتری موفق مفید بودن است و در مراحل  آگاهی ، ارزیابی ، فروش و خدمات پس از فروش باید کانال های ارتباطی با مشتری برای مشتری مفید باشند، برای مشتری مفید واقع شوید !

این کلید موفقیت است

نت فلکس به شما کمک می کند تا برای مشتری مفید واقع شوید، در واقع با امکانات نت فلکس شما می توانید که به مشتری کمک کنید که موفق باشد

خدمات مشتری موفق را باید در مسیر مشتری جست و جو کرد، این سوال را بپرسید که چگونه و در چه مرحله ای می توانم به مشتری کمک کنم ؟

خودتان را جای مشتری بگذارید و ببینید که کجا نیاز به کمک دارد  ؟

می توانید در سیستم مدیریت محتوای خود که بخشی از سیستم نت فلکس است، بخش مورد نیاز مشتری را ایجاد کنید تا بتواند به راحتی به خدمات شما دسترسی پیدا کند

برای ارسال نظر وارد سایت شوید

جست وجو در بلاگ

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری

فیدیکس سیستم تخفیف

ارسال ایمیل تبلیغاتی رایگان